úterý 19. února 2013

Laky a krémy na ruce

Představuji lak od značky PUPA, který by měl vytvořit na rukou tedy nehtech efekt postupné intenzity barvy. Nejprve se na všechny nehty nalakuje první vrstva neprůhledného béžového laku a poté vrstva oranžového průhledného na čtyři nehty, dvě vrstvy na tři nehty, tři vrstvy na dvě, čtyři na palec. Byla jsem ovšem velmi zklamaná z nevýrazného efektu, proto jsem ještě aplikovala třpytkový lak od Inglot. Bohužel bez třpytek fotografii nemám. Znáte tento lak od PUPA?




Tmavý vínově červený lak od Avonu, barva red wine, je krásně lesklý. Snadno se aplikuje díky konzistenci a vhodnému štětečku. Má poměrně dobrou výdrž. Na nehtech mám tři vrstvy.


Dále představuji krémy na ruce od The Body Shop a bezvadně držící lak od Inglotu, který je ve skutečnosti o kapinku fialovější. Ten doporučuji kvůli výdrži, musím si zajít koupit další v nějaké mé oblíbené červené či korálové. Z krémů je nejlepší ten mandlový (pro všechny typy) díky vůni i výdrži, pak růžový (pro zralou kůži) a dále s výtažky z  konopí (pro velmi suché ruce), který mi ale příliš nevoní, ale je vhodný na zimu díky hutnosti. Krémy bych i tak doporučila, těch na ruce není nikdy dost. Mimochodem znám muže, který bezpečně pozná věk ženy s odchylkou dva roky právě podle rukou. Nevím, jak to dělá, ale vždy se trefí. Takže ženy, pečujte o své ruce, prozradí o vás hodně.




Označení 605

12 komentářů:

  1. Marti, kde jsi narazila na PUPU?
    Ta červená vínovka je přesně podle mého gusta:)

    OdpovědětVymazat
  2. Avon má nádhernou barvu:) Já teď používám krém Cold Cream od Avene a vanilkový z Manufaktury:)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za komentář. Ten od Avene budou mít u nás v lékárně, ten asi zkusím také, protože krémů na ruce vážně není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vínově červený lak je krásný:)moje barvička:)

    OdpovědětVymazat
  5. ten koncept od Pupy neznám... popravd kdybys mě na to neupozornila, asi bych si nevšila... asi bych efektem byla trochu zklamaná...
    ale ten koncept je zábavný, určitě by se nechalo něco podobného udělat s "obyčejnými" laky vhodné konzistence a "finishe"...

    z krémů na ruce jsem už nějakou dobu spokojená s krémy od Essence, které mě mile překvapily svým složením:-)


    Color Beam


    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky že jsem zklamaná byla! Určitě by to šlo. Mně se to právě líbilo, že to bude jednoduché.

      Vymazat
  6. Tak laky Pupa vůůbec neznám...:( ani jsem o tom nikdy neslyšela..zkusím pohledat na netu, dost mě to zaujalo Marti.. a náhodou, já v tom ten hezký přechod vidím..je to pěkné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pamatuji jako malá, že existovaly paletky s očními stíny od zn. Pupa. Děkuji.

      Vymazat
  7. Tento lak od Pupy neznám, ale ten Inglotu má krásnou barvu. :)
    O tom, že ruce jsou vizitkou ženy a vypovíají o tom, kolik jí je, není pochyb. Já si ruce pořád něčím mažu jak píšeš krémů na ruce není nikdy dost. :)
    Jinak pro slečny, co se ptají na PUPU, je k dostání i na Slovensku - v Čechách kdysi bývala, ale dlouho jsem ji nikde neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Ten od Inglotu má hezkou barvu a tu výdrž také dobrou.

      Vymazat
  8. Ten od Avonu mám taky a není špatný :) Pupa vypadá hezky, ten jemný přechod se mi líbí, ovšem méně už ten fakt, že dostatečně nekryje a prosvítají konce nehtů :/

    OdpovědětVymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!