sobota 16. června 2012

Outfit na nákup látek

Dnes je krásný slunečný den, ale já se dopoledne prostě musela vydat na nákup látek. Něco mě nutí si ušít nové šaty na léto. V obchodech sem tam něco objevím, ale chci něco jiného. Šiju si oblečení, protože mne to těší a baví. Na nákup jsem se vydala v bílé tečkované halence a červené sukni, které jsou mými výtvory právě z látek koupených v mé oblíbené prodejně, a lněném sáčku. Také jsem si nazula černobílé pantoflíčky, které jsou vhodné na chození, ale zároveň bych řekla, že jsou i elegantní.Černá kožená univerzální jednoduchá kabelka, do které se ale vejde víc věcí, než na co vypadá.

Látky jsou opravdu krásné, příjemné na dotek, prostě luxusní. Mám z nich velkou radost a již nyní přemýšlím, jaký střih zvolím. Tentokrát nejsem limitována velikostí zbytku, která mne vždy vybičuje ke kreativitě. Tak uvidím, jak to dopadne, když mi nic nebrání v rozletu.

Kdyste věděli o nějakých zajímavých střizích šatů, prosím zanechte odkaz. Děkuji a krásný den všem!


Zvířecí potisky, ladění do červena a potisk se vzorem řetězů to je moje

15 komentářů:

  1. Kéž bych uměla šít.. šila bych si uplně vše...a bylo by to originální

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé , ty látky jsou krásné a ty z nich určitě něco krásného " ukuchtíš " ... :)

    OdpovědětVymazat
  3. A adresu krámku neprozradíte :D

    OdpovědětVymazat
  4. souhlas v předchozím komentářem :) chceme znát adresu! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, to jsou ty látky, co jsi nakoupila na tom posledním obrázku? Protože ty jsou boží! Taky bych si přála být tak kreativní a umět šít...:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Me se strasne libi ta druha latka zleva...ta do lososova a paradni jsou taky ty prouzky s kapkama, to bude super efekt, jestli ti to vyjde ke kolenum treba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty dvě se mi líbí nejvíc. Kapky musím hned zítra zpracovat.

      Vymazat
  7. Ty latky jsou naprosto dokonale....ty musis znat proste ty nej obchody, protoze ja vzdy kdyz jsem zasla do obchodu s latkami, nasla jsem vetsinou vzory z 80. let a tak podobne....no proste nic pouzitelneho.
    Ty tvoje latecky jsou ale naprosto dokonale....brala bych je naprosto vsechny!!!!
    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten obchod má hezké látky, paní majitelka nakupuje v Dubaji, ale ceny jsou normální. V září budou zase další novinky - super luxusní látky vyšívané ornamenty perličkami. Na ty se těším.

      Vymazat
  8. Za prvé jsi se moc hezky oblékla na nákup látek, topík (halenka) se mi moc líbí. a zadruhé látky jsou narosto úžasné. Mě oslovily hlavně ty řetízkové!
    To nakupuješ v Praze a pokud ano, tak kde? Já vím akorát o obchodu v Korunní ulici na Vinohradech (několik set metrů od Národního muzea), kde mají široký výběr látek a šijí šaty i na standard a latinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Olomouci v Senimu mají takové krásné látky. Naštěstí tam chodím jednou za 4 měsíce nebo déle.

      Vymazat

Přeji hezký den a děkuji za milé komentáře!